Skip navigation

It’s 7.37 A.M and I’m still in Cyber Building Mampang. I wanna congratz to all the new students that just being accepted in all PTN in Indo =) For all new fasilkomer students I just wanna say “Ganbatte!!” Welcome to the jungle >:) Damn i feel useless in this room. When the SPMB server was being attacked i just sat there and did nothing. But this is a new experience for me (watching the super admins strike back the attacker =P).

Indonesian Idol

Ah kenapa sih Gea yang harus keluar!!! ini pasti gara2 cewek2 pada smsnya ke dirly ama ihsan hehehe .. Gila gw sangat kecewa berat nih. Sama seperti perasaan gw pas dukung inggris yang sayangnya harus kandas di 1/4 final. Ya sudahlah, toh karir dia masih panjang =)

Ya sekian sajalah postingan pertama ini. Untuk selanjutnya adalah semoga blog ini bisa tetap menjadi blog yang bukan hanya tren sesaat ™😄 akhir kata saya undur diri dan sampai bertemu dikesempatan selanjutnya.

5 Comments

  1. yah namanya juga kita newbie…..mari kita berjuang bersama-sama untuk menyusul beliau🙂

  2. Iyah…kenapa Ghea kluar….
    Hiks3….:(

  3. lo ga memberikan dukungan ke gea si yen .. ketik ge a spasi .. hehe

    • tuds
    • Posted August 6, 2006 at 4:23 am
    • Permalink

    yah pantes aja gea keluar ..orang kamu salah :p ..ketik gea kirim ke 9288 ato telp ke 0806 1 000 902.. aku apal nih.. :p

    -hixshixs..masih gak terima gea gak maju ke grand final..

  4. Gea bikin lelaki ihihihihi…
    — Juri berambut panjang entah sapa namanya.

    Takut diprotes F*I kali…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: